
Aurasma uygulamasındaki sanal gerçekliğe ulaşmak için behiye.turan profili takip etmelisiniz.
BEHİYE TURAN
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
BİLGİSAYAR ÖĞRETMENLİĞİ
behiyeturan16@gmail.com
Zeki, nazik, ciddi veya çalışkan olduğumu düşünmüyorum. Ama sosyal olmaya çalışan, insan ilişkilerine önem veren, müziği her anlamda seven, yerine göre realist, hümanist veya pesimist olabilen, bisiklet sürmeyi seven, biraz siyasetten anlayan, milli değerler konusunda aşırı korumacı olan, genelde uykusu olan ama gece uyuyamayan bir insan olduğumu söyleyebilirim..
Hata yaptığım zamanlar oldu, emo akımına uymadığım için mutluyum, az biraz gitar çalıyorum, sıradan bir yaşantı, biraz muhafazakarlık, biraz delilik, biraz patavatsızlık var bende... Eğlenmeyi seviyorum. Yaşadıklarımı anlatırken mutlu olmak için mutlu olduğum işlerle uğraşıyorum. Bazen mutlu olduğum için boş bir işi saatlerce yaparım. Mesela kareli kağıtta bir dolu bir boş kare yapmak gibi.. Bu arada ben resim çizmeyi severim, aklınıza portre filan gelmesin daha çok sağı solu karamak diyebiliriz. Zeka küpü yapıyorum son zamanlarda rekorum 1 dakika 47 saniye.. Her zaman bu kadar başarılı değilim ama en geç 5 dakikada çözüyorum kesin. Langırt oyunda kaleden kaleye gol atabiliyorum, bu da benim bir başka maharetim :) Ama fifa veya pes oynayamıyorum çünkü heyecan yapıyorum. Zamana karşı oyunlarda zorlanıyorum bir de.. En sevdiğim besinLERR :) Tavuklu pilav favorim, ayran, kuru fasulye, kara şimşek ve cips.. Sevmediğim besinlere en başta bozayı örnek verebilirim, bir de zorunda kalmazsam biber dolması ve pırasa yemeyi sevmiyorum. Yaz ayını vantilatör eşliğinde gölgede severim. En sevdiğim mevsim kış.. Burada mecbur kalsam da kendimi anlatmayı sevmem.
Adım Behiye TURAN... Bursa'nın Orhangazi ilçesinde yaşıyorum. Aslen memleketim baba tarafında Bayburt, anne tarafından Erzurum.. İnşaat ustası baba ve ev hanımı olan annenin altı kız çocuğundan en küçüğüyüm.. Kalabalık bir aileye sahibim ve bundan mutluyum. Küçükken 3 kez ateşli havale geçirdim. Bu yüzden en çok özen gösterilen çocuğum :) İlkokulu Orhanbey ilköğretim Okulun'da, liseyi ise Orhangazi Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi'nde okudum. Lisede en çok kız olduğu yıl ilk senemdi ve yirmi kız vardı. Bundan pek rahatsız olmadım çünkü zaten mahallemizde de tek kızdım. Bundan sebeptir ki futbolu ve bilgisayar oyunlarını seviyorum. Liseye gelene kadar bilgisayarla uğraşmayı seviyordum fakat hayatımı buradan kazanacağımı düşünmemiştim. Ama şuan işimi severek yapacağımı düşünüyorum.
Zeki, nazik, ciddi veya çalışkan olduğumu düşünmüyorum. Ama sosyal olmaya çalışan, insan ilişkilerine önem veren, müziği her anlamda seven, yerine göre realist, hümanist veya pesimist olabilen, bisiklet sürmeyi seven, biraz siyasetten anlayan, milli değerler konusunda aşırı korumacı olan, genelde uykusu olan ama gece uyuyamayan bir insan olduğumu söyleyebilirim..
Hata yaptığım zamanlar oldu, emo akımına uymadığım için mutluyum, az biraz gitar çalıyorum, sıradan bir yaşantı, biraz muhafazakarlık, biraz delilik, biraz patavatsızlık var bende... Eğlenmeyi seviyorum. Yaşadıklarımı anlatırken mutlu olmak için mutlu olduğum işlerle uğraşıyorum. Bazen mutlu olduğum için boş bir işi saatlerce yaparım. Mesela kareli kağıtta bir dolu bir boş kare yapmak gibi.. Bu arada ben resim çizmeyi severim, aklınıza portre filan gelmesin daha çok sağı solu karamak diyebiliriz. Zeka küpü yapıyorum son zamanlarda rekorum 1 dakika 47 saniye.. Her zaman bu kadar başarılı değilim ama en geç 5 dakikada çözüyorum kesin. Langırt oyunda kaleden kaleye gol atabiliyorum, bu da benim bir başka maharetim :) Ama fifa veya pes oynayamıyorum çünkü heyecan yapıyorum. Zamana karşı oyunlarda zorlanıyorum bir de.. En sevdiğim besinLERR :) Tavuklu pilav favorim, ayran, kuru fasulye, kara şimşek ve cips.. Sevmediğim besinlere en başta bozayı örnek verebilirim, bir de zorunda kalmazsam biber dolması ve pırasa yemeyi sevmiyorum. Yaz ayını vantilatör eşliğinde gölgede severim. En sevdiğim mevsim kış.. Burada mecbur kalsam da kendimi anlatmayı sevmem.
Bölümümü seviyorum, eğlenceli olduğunu düşünüyorum. Mezun olduğumda akademisyenlik istiyorum.. Hayalim gerçekleşmezse KPSS'ye girip öğretmenlik için uğraşacağım.. Eğer bunlardan birini gerçekleştiremezsem bir cafe (internet cafe değil :)) açmayı düşünüyorum :) Hiç bir şey yapamazsam evde oturup cips ayran ikilisiyle oyun oynamayı düşünüyorum :D
Üç kelime ile beni anlatsam; Turan, bilgisayar, tavuklu pilav derdim :D
Behiye TURAN
Daha fazla bilgi için mesaj atın :)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder